Thursday 26 May 2011

Pusingan Kerja Yang Memusing

Salam,


Aku......................













Agak tertekan dengan keadaan yg sebegini, haih.. semua punca dari cleaner aku yang boleh pulak dia buang kotak yang mempunyai screen LCD notebook..wah!! sape nak ganti mcm  ni..nilai rm550 tu..apa la yang aku nak jawab dengan bos aku, lain kali tanya la dulu jangan pakai buang je samdol!!

aaarrrgghhhh!!!


Tarik nafas dalam² (cool shah..cool...tenangkan fikiran.......huuuuhh...) , Pegi jumpa dengan senior finance utk bincangkan perkara ni dan aku telah explain dari A hingga Z, nasib la senior finance aku paham keadaan tu..nak wat mcm mana tak blh nk salahkan sangat cleaner tu..tp apa² pn tetap salah suka hati pakai buang kotak yg ada barang berharga, kalau dah letak kat dalam tu MAKNANYA berguna..haih..


Patut la rasa tak sedap hati je masa nak pegi kerja..hampeh!



p/s : gara² marah sangat aku pegi pusing taipan sambil berjalan kaki..bengang!!

3 comments:

  1. perghh gile...mahal tu, separuh dari gaji aku sebulan tu...tak pergi cari dalam tong sampah balik ke? ha3

    ReplyDelete
  2. diharap reza bersabar..he3..

    ReplyDelete
  3. syaf : tau takpe..mahal tu..nak cari mcm mana..benda tu dah buang dr ptg semalam, pagi kompem lori sampah dah angkut..

    eisha : tengah bersabar la ni..hampir² lepasi had tahap kesabaran..huuuuhh..

    ReplyDelete