Thursday 26 May 2011

Kemisterian Stor

Salam Semua..



Nak citer sikit pasal stor sebelah bilik server tempat aku duduk kat ofis ni misteri sikit, ni semua gara² semalam marah, bengang semua ada pasal cleaner buang barang aku yang berharga tu. Nak relaks punya pasal aku ke belakang la kejap..Katanya nak tenangkan fikiran..


Tetiba aku perasan pintu stor yang mempunyai ThumbPrint a.k.a Imbasan Jari, terbukna sendiri padahal aku dah tutup rapat tadi..haih ni betul² nak wat aku marah lagi sebab boleh lak "dia" nak memain lak dengan aku yang tengah bengang nih..


tanpa flash..

flash..

Tak ab is² nak kacau aku, nasib tak nampak, kalau tak sekeh² jer..haha, ish jgn berani sangat, jika ALLAH dan jentik kite ni benda dah biasa atau lali pun kita jadi menggigil gak..minta dijauhkan..amin..


p/s : nasib takde orang² yang lemah semangat lalu situ semasa kejadian..

3 comments:

  1. maybe shah lupe kot nak tutup rapat or pintu tuh dh rosak kew .. hahahaha :D

    ReplyDelete
  2. hah?? ape tu??? "DIA" sj nk kaco ko sbb ko bengang smlm kan???he3..relax2..;)

    ReplyDelete
  3. miera : tak lupa..pintu terbuka sendiri depan mata..huhu


    eisha : biasa la aisa, "dia" ingt org tgh mrah ni lemah semangat, tp tak semua org mcm tu..haha

    ReplyDelete