Tuesday 6 December 2011

Sinar Baru Ku

Assalamualaikum,


Alhamdulillah sekian lama menyepi akhirnye kembali jua, dan selama ini juga mengharungi detik² yang mencabar alhamdulillah akhirnya dapat juga aku menempuhnya. Detik setiap detik yang aku lalui akhirnya dapat jua sinar baru yang aku harapkan..


Alhamdulillah baru² ni dapat offer kerja yang baru, dan agak mencabar juga, apa salahnye mencuba pekerjaan baru ni, barulah realiti kehidupan sebenar. Walaupun dapat sinar baru tetapi rasa kecewa pada seorang yang dulu bergelar kawan tetap ada, terima kasih juga pada "mereka" yang dah wat berita "hangat" kat FB.


Takpe lagi pun biarlah yang penting aku tak pernah susahkn diorang pun, biarlah diorang ni menyusahkan aku dari dulu lagi janji aku tak pernah minta sesen pun apa yg ada pada mereka, anggap je la ini luahan hati aku

1 comment: